Громадська приймальня народного депутата України Андрія Білецького

СТАТИСТИКА РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ ПРИЙМАЛЬНІ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ АНДРІЯ БІЛЕЦЬКОГО ЗА СІЧЕНЬ 2017

tsssCvx60nY

У період з 27 грудня 2016 року по 31 січня 2017 року було прийнято: 107 мешканців Києва та 114 телефонних дзвінків. Зареєстровано 64 звернень від громадян, та 89 звернень вирішено.

Тематика вирішених звернень:
43 — юридичні консультації (перерахунок пенсій та соціальних виплат, плати за комунальні послуги, виділення коштів для обладнання та устаткування навчальних закладів і житлових приміщень);
18 — скарг на ЖЕДи (проведення капітальних та поточних ремонтних робіт, встановлення парканів, освітлення вулиць та під’їздів, встановлення пандусів, відновлення роботи ліфтів);
15 — інше (ремонт, скарги на сусідів, пропозиції, шум, незаконне будівництво);
5 — скарги на неправомірні дії ПАТ «КиївЕнерго»;
3 — скарги на керівників ЖБК та ОСББ;
3 — скарги на МАФи та стихійну торгівлю;
2 — благоустрій будинку, прибудинкової території;

З метою захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян України відправлено 33 депутатських звернення. Отримано 17 відповідей.

Нагадуємо, що можна залишити свої звернення, скарги та пропозиції до народного депутата України Андрія Білецького, передавши їх помічникам у громадській приймальні з понеділка по п’ятницю за адресою:

м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16 (1 поверх, кабінет 109)
Графік роботи: понеділок-п’ятниця з 10:00 до 18:00;
тел.: (044) 221-28-20; (094) 821-28-20;